sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Näyttelyterveisiä Pärnävaaralta ja silmien sihrustusta

Jossu ja Jasmine starttasivat tänään näyttely"uransa" Liperin Pärnävaaralta ja ei yhtään hassummin siellä mennytkään. Jossu sai EH:n ja se tuntui unohtaneen lähes kaiken esiintymisestä mitä on opeteltu (tai sitten minä olin unohtanut.. ;) ). Harjoitusta siis tarvitaan vielä seuraavaa kertaa varten, ei siinä mitään. Ja siskoista toinen eli Jasmine sai ERI:n, loistava aloitus! Hieno Jasmi, vaikkei sitäkään esiiintyminen nyt niin napannut!  Tuomarin arvioinneista olen samaa mieltä, löytyi ne hyvät puolet ja ne puutteet mitä itsekin olen havainnut. Ja eka kertaa raahasin myös sen pöydän mukaan...vaikka olen muuta vannonut :D niin se mieli muuttuu...
Kiitokset myös Kirsi sekä Jossun ja Jasmin kotijoukot!

ONNEA KAIKILLE TÄNÄÄN NÄYTTELYSSÄ MENESTYNEILLE!!! :)

Ja pikkuruisten C- mussukoiden silmät ovat auenneet =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti